Proč nevidíme přínos, když investujeme tak mnoho prostředků?

03.11.2013 11:33

Proto, aby byla úspěšná prezentace stránky na internetu, je potřeba splnit základní požadavky vyhledávačů. Placená jednorázová reklama na internetu má krátký účinek. Málokdy se podaří pokrýt zvýšením obratu náklady na tuto propagaci. Všechno chce svůj čas.

 

SEO

Optimalizace stránek pro vyhledávače je nejúčinější a nejlevnější propagace. Statisticky přichází na eshopy nejvíce zákazníků z vyhledávačů. SEO je běh na dlouhou trať. Stránky jsou atraktivní pro vyhledávače v okamžiku, když jsou atraktivní pro návštěvníky. Na stránkách se musí stále něco dít.

 

Placená reklama

Reklama na internetu je dobrá věc, ale v určité míře. Když propagujete eshop, myslete na své zákazníky. Kde Vaše stránky bude hledat Váš typický zákazník? Odkud k Vám zákazník dorazí, který bude si chtít něco koupit? Rozlišujte imageovou reklamu a pobídku ke koupi.