Proč je konkurence stále před námi ve vyhledávačích?
To, proč je na vyhledávání určitého klíčového slova stránka úspěšnější než jiná, může být prostě z důvodu, že je na to slovo lépe optimalizovaná. Pokud je to slovo velmi konkurenční, jde ten problém více do hloubky. Vyhledávače musí porovnávat různé stránky a podle svých pravidel určují komu dají přednost. Když se budete snažit předčít konkurenci na stejné klíčové slovo, zkuste najít slabiny. Tyto nevýhody obraťte ve své výhody.
Klíčové slovo
Vyberte si ze svých stránek správná klíčová slova. Výhodnější je podpořit konkrétnější sousloví. Český návštěvník internetu používá k vyhledávání nejčastěji 2 slova. Optimalizovat stránku na jedno velmi konkurenční slovo nebývá výhodné.
Google Analytics
Doporučuji vytipovat správné klíčové slovo ze statistik stránky. Důležité je to slovo, které Vám přináší objednávky a zisk. Ve vyhledávačích nejde o image.