Mohly by nám stránky vydělávat více peněz?

02.11.2013 18:46

Tento požadavek trápí určitě každou firmu. Hlavně eshopy. Faktorů, které ovlivňují úspěšnost webu je několik. V první řadě je kvalita daného software. Následují další podmínky: obsah stránek - produkty, dostatek informací pro zákazníky, cenová politika, komunikace se zákazníkem.

 

Software internetových stránek

Moderní programy nebývají drahé a přitom obsahují technické prostředky žádané vyhledávači. Často se stává, že programátor, který má Vám opravit nebo doplnit Váš program, má na to málo času. Je kolikrát nepříjemné vnucovat se a ještě za to platit. U novějších programů bývá možnost vložit produkty hromadně ze stávajícího eshopu.   

 

Obsah 

Množství zajímavého produktu zákazníci určitě uvítají. Když už si Vaše zboží našli, dejte jim možnost si tam vybrat. Atraktivní eshopy s dostatečným výběrem zboží mají předpoklad, že se tam budou zákazníci vracet. Z pohledu vyhledávače je bohatý obsah taky důvod k tomu, aby stránky lépe vyhodnotil. Má tam více možností k zaindexování více stránek. 

 

Informovanost

Na internetu všichni hledáme informace. Než se zákazníci rozhodnout o koupi, chtějí mít co nejvíce informací o daném produktu nebo službě. Popisy a články často rozhodnou, kde si zákazník zboží koupí. Použití obrázků, videí, reakcí od zákazníků, soubory ke stažení to jsou indicie, které zákazník kladně hodnotí. Myslete ovšem na to, že nic se nemá přehánět. 

 

Ceny

Určení ceny je složitá věc. To ví každá firma. V dnešní době zákazníci na internetu nehledají jen ty nejlevnější produkty. Chtějí mít kvalitní služby. Ty taky nejsou zadarmo.

 

Důvěra zákazníků

Komunikace se zákazníkem musí probíhat před, ale i po nákupu. Využitím emailů, sociálních sítí, posíláním novinek prokážete, že o zákazníka opravdu stojíte. Spokojený klient si tuto zkušenost nenechá pro sebe. Doporučení je cílem každého obchodu. Nikdo přece nemá rád, když je do něčeho tlačen. Nechte zákazníka, ať se rozhodne sám a hlavně ať svého rozhodnutí nelituje.